Systemkamera

Nu har jag köpt en systemkamera, jättefin :) Det är en Nikon D60, riktigt bra. 10,2 megapixel typ. Fast grejen är, jag vet inte om jag vill ha kvar den eller inte. Den var väldigt dyr.. Jag tror att jag vill det, för liksom, vad ska man ha pengar till om man inte tänker köpa något? Men ändå inte, eftersom jag tänker på allt annat jag skulle kunna göra med pengarna :/ . Jag har i alla fall köpt den nu och har en månads öppet köp på den vilket innebär en månad att bestämma mig! Det kommer säkert sluta med att jag har kvar den, så får jag väl klara mig på de lite pengar jag har kvar.. Menmen, vi får se hur jag gör.










Men nu ska jag sova, har kommit i säng alldeles för sent dom senaste dagarna, men jag försöker bli bättre på det! Allra senast elva ska det vara, men jag lyckas aldrig med det :/

GODNATT ÄLSKLINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0