sista dagen före helvetet börjar

ja, rubriken säger allt. idag är sista dagen av friheten och imorgon börjar skolan igen. usch så tråkigt! denna termin, sista terminen i nian kommer innebära: längre dagar på onsdag och torsdag, nationella prov, press på bra betyg, gymnasieval & intagning, massa läxor + stress stress stress! ingenting bra så att säga. jag vet inte hur jag kommer orka med allt detta, men jag får försöka kämpa mig igenom! just nu längtar jag mest bara tills nästa lov, sportlovet!

wish me luck!/nikki


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Duu kommer klara det :) <3

2009-01-08 @ 17:22:02
Postat av: Nicole

hih , tack :) <3

2009-01-08 @ 18:57:32
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0