VINST IGEN

asså jag har verkligen blivit säämst på att skriva xD förlåååt men jag hinner inte lika mycket nu! sen orkar jag typ aldrig lägga in bilder nu haha :P jag ska göra det snart när jag har tid och orkar jag lovar :)

idag hade jag match mot rågsved. vi vann med 4-1 :) jag gjorde ett mål mohaha :) det va typ världens kaxigaste lag! jag hade råkat göra illa en tjej sen stog jag och smålog sen alla ba, asså äre kul eller? fett ful. haha ja ba öh? vem är det som är ful, dom ba hållkäften! haha, asså världens roligaste match va det fan :D dåliga förlorare kan man lugnt säga också! ;) juste jag fick va lagkapten idag, höhö trevligt! (: mohaha lilla östberg fick stå i mål för vi hade ingen målvakt (och hon har inte stått sen 5-manna? ;O om jag kommer ihåg rätt så sa hon det ;) ( www.joss26.blogg.se ) . men hon va jätteduktig! :) <3
hm, vad mer ska jag skriva om? juste, igår va jag på bröllop, väldigt fint var det & god mat och så haha :D fast jag kom hem kl halv 2 , kom inte i säng förrän 2 och ja gick upp kl 6 för machen idag såå haha fick bara 4 timmars sömn xD & det va ju inte så kul! menmen, så går det när man spelar fotboll. jag bryr mig inte för jag lever för fotbollen! seriöst man blir lycklig och glömmer alla problem när man har bollen vid sin sida :) I LOVE IT!
men nu ska jag fortsätta chilla lite, sen lite senare ska jag börja plugga lite på so och typ vid 5 ska jag hem till isa för att kolla på när andra laget spelar match! :) BOLLMORAVALLEN KL 18.30 BÖRJAR MATCHEN FÖR ALLA SOM VILL KOMMA & HEJA PÅ MITT ÄLSKADE LAG TYRESÖ FF F94 ! :) <3

Kommentarer
Postat av: jossan

mohahhaha jag är bäst imål för att vara sämst :D



älskar deej

2008-09-07 @ 12:42:45
Postat av: nicole

haha xD

jomen precis! (:

LAFF JUU <3

2008-09-07 @ 15:01:26
URL: http://kallasnikki.blogg.se/
Postat av: jossan

juste det var så man skulle skriva nu ju ;P laff juuu <33

2008-09-09 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0