TYRESÖ FF F94 GOES ELIT

jaha, då var det klart då. vi är elit ! :D det förtjänar vi, fan vad vi äger :) nu måste vi bara försöka få andra laget att gå upp till division 2 :) kämpa kämpa (a)
i alla fall så hade jag match igår, mot rissne. vi vann med 7-0 höhö .. lätt match faktiskt xD efter matchen va jag med johanna i några timmar, vi va på mossen och sparka lite boll och sen drog vi till henne ett tag :) och sen hade jag en match idag också, mot saltsjöbaden. den matchen va lite svårare, men mycket roligare! vi vann den också med 2-1 :)

just nu sitter jag och kollar på tv och chillar.. mamma, pappa & brorsan är i heron city och kollar på en ny tv till oss :P jag skulle egentligen hänkat men ja orkade inte ;) nu orkar jag inte skriva mer fast innan det här inlägget är slut så tycker jag att alla ska hurra för mitt lag :D

* NU HURRAR VI FÖR ELIT, HURRA HURRA HURRA HURRA! *

Kommentarer
Postat av: jossan

HURRA HURRA HURRA HURRA XD

2008-09-26 @ 22:29:35
Postat av: nicole

bra där. :)

2008-09-27 @ 15:32:42
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0