TISDAG

idag har varit en vanlig dag, inget nytt, inget intressant .. jag kom hem från skolan för nästan exakt en timme sen :) nu har pappa åkt och köpt pizza som vi ska käka haha. efter det måste jag sätta igång med pluggandet igen.. guud vad jag hatar so asså! fattar liksom ingenting, jag är helt lost på so lektionerna. plus att det e så jääävla tråk! & då blir det bara svårare att lära sig :/  .. men man måste ju och då får man väl göra så gott man kan med tiden man har!

amy & jag tar en hjärnpaus på matten ;) och ja, den varade ungefär hela lektionen, haha! men det är inget ovanligt.. (;

Kommentarer
Postat av: Amandaaahh (a)

Haru blivit blondin? Dt va längesen vi träffades iaf! :O findublev iaf <3

2008-09-24 @ 17:14:18
URL: http://fakkingfail.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi japp :) ja det va de verkligen! måste ses :)

hih tack, love youu <3

2008-09-25 @ 16:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0