skolfoton

idag har jag inte gjort nånting, har ingen träning så det är bara chill .. ska plugga lite på engelska glosorna sen som vi har till torsdag men det är ju lätt så det kommer gå snabbt ;)
när jag kom hem från skolan idag så fick jag skolfotona i brevlådan! :O jag blev faktiskt lite nöjd! klassfotot blev väl inte så fint kanske, helt ok .. men jag blev faktiskt ganska fin på ensamfotot, vilket är ett mirakel haha :O jag har liksom inte blivit nöjd sen typ fyran :) ok, men slutpratat om skolfoto :)
nu över till matcher, haha! jag har räknat ut att om vi vinner våran match i helgen (vilket är vår sista match) och ösmo förlorar sin så kommer vi gå upp en serie :D - tror jag i alla fall :P, asså nu menar jag vårat andra lag, för första laget är redan garanterad en plats i elit :) shit vad jag kommer vara nervös i helgen! då gäller det liksom ;) men nu ska jag ta lite käk och fortsätta chilla..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0