plugga plugga

kom nyss hem från träning, det va akademiträning igen, med håkan rusth , om det stavades så? :P det va faktiskt väldigt kul, vi gjorde roliga övningar och så! :) det va 8 st 94or och 8 st 95or ;) men jaja, inte så intressant att veta kanske men hm.. shit vad jag e orolig asså! imorron är det so prov i samhällsekonomi! och jag brukar alltid tycka att jag kan allt, men sen när provet väl kommer så är det helt annorlunda frågor, och jag får hjärnsläpp :O hoppas verkligen att jag gör bra ifrån mig för jag orkar inte med omprov!! usch det är fan det värsta som finns xD .. men just nu är det heroes på tv men eftersom jag måste gå och duscha nu och sen fortsätta plugga så kan jag tyvärr inte kolla på det! :( tråkigt men sånt är livet.. så ha det bra alla läsare. & jag vill ha fler kommentarer, glöm inte det! :)
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0