jordens undergång .. HAHA!

tjenare alla :)
igår så började alla prata om att 'jordens undergång' skulle ske idag. forskarna skulle försöka skapa en ny 'mini big bang' eller nåt, haha! några trodde fan på det till och med xD men som alla ser så finns vi ju fortfarande kvar så jag tror det är lugnt alla kan chilla ;)

idag har jag inte gjort så mycket, skolan bara. och träningen blev inställd p.g.a många sjuka tror jag.. istället fick vi i hemläxa att se på sverige matchen ikväll. men jag vet inte vilken tid eller kanal :O någon som vet????
jag har pluggat lite på mina engelska glosor också, tog typ 5 min haha. ska kolla lite på so:n lite senare också. just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet. hon har köpt godis till mig haha jag längtar (a)
förlåt för att jag aldrig orkar lägga in bilder, jag är så slö. haha.
men nu ska jag fortsätta med min chill dag, ha det så bra allihopa
see ya babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0