helg med bvän

den här helgen har varit en jätterolig helg! i fredags efter träningen så åkte jag ju hem till mandis :) vi hade det väldigt mysigt! vi köpte lite smått & gott och sen så kollade vi på tv & film :) sen på lördagen så åkte vi in till stan och hade det skoj! :D vi käkade caesar sallad först typ direkt när vi kom fram, sen så satte vi igång och shoppade :) mandis köpte en mascara och ett par cheap monday jeans, och jag köpte en rosa tjocktröja, en bh och en vanlig, randig tröja. efter stan så åkte vi hem till henne igen, där vi käkade och kollade lite mer på tv & satt vid datan ;D & idag så hade vi match mot järla! haha, inte så bra resultat kanske, 0-0. väldigt tråkigt! men vi var ändå mycket bättre än dom, vi hade flera skott på mål & dom hade.. ett? :S jaja, så går det ibland..
nu ska jag gå duscha, sen städa rummet sen plugga haha (:
wish me luck

   
1: monki, coola speglar. 2: buttericks, bajen fans! 3: buttericks, läskiga :O 4: buttericks, clowner (a)
tack för en underbar helg bästavän <3


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah, fan va ful jag e!

så alla vet så är denna person som heter Nikki min bara min<33

älskar dig Bästavän<3

2008-09-15 @ 20:38:04
Postat av: nicole

nej, du är finast i världen :)

& amanda larsson är min bara min! :D

älskar dig bäästaavän <333

2008-09-16 @ 16:59:29
URL: http://kallasnikki.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahah nee! du e finast!<33



Älskar dig så mycket Bästavän<33

2008-09-21 @ 21:07:11
Postat av: nicole

NEJ DU GULLIS :)

ÄLSKAR DIG MEERA BÄSTAASTEVÄN <33

2008-09-25 @ 16:57:41
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0