bara ett inlägg

okej, nu har jag väldigt tråkigt.. :P jag orkar inte plugga tråk so, och det är inget bra på tv just nu.. :(
jag kan skriva vad jag ska göra imorgon! :) först är det då skola, tråååk .. efter skolan är det träning och sen ska jag åka direkt hem till mandis efter träningen och så ska jag sova hos henne :) & på lördag ska vi åka in till stan :D asså jag har typ planer enda till onsdag. torsdag är första dagen jag inte har något för mig haha, än i alla fall ;) så det är en hel vecka :O fast dom där planerna består bara av träning & plugga plugga plugga! xD menmen..
aa, nu ska jag kolla på tv för nu är ju klockan 19.00 och jag tror något bra börjar! :) jag tror inte jag kommer skriva imorgon eftersom jag kommer vara med mandis, så ni får stå ut ett par dagar!

xoxo

   
random pics ..
bild 1 : jossans & mina fötter
bild 2 :  jonnas, mina, nattas & amys fötter
bild 3 : amy & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0