akademiträning

tjaaaaaa !
jag har inte skrivit på ett tag, fått lite klagomål av mandis, haha! xD men jag ska försöka skriva mer. det är ju så mycket nu med pluggandet och fotbollen, jag hinner inte med bloggen :O
i alla fall, idag har jag varit i skolan. rätt chill dag, för vi hade ingen gympa (som vi brukar ha som sista lektion) så vi fick sluta 13.40 , så de va najs ! ;D lite senare på dagen åkte jag hem till mandis, där va vi typ i en timme innan vi åkte iväg till träningen :) det va akademiträning, med nån .. ja, vad hette han? ;O haha jag kommer inte ens ihåg, i alla fall det va ganska kul, mest passningsövningar och mottagningar, sen lite skott och krossbollar i slutet :) och man mot man (:

nu sitter jag här och försöker få tosse att fatta hur man anmäler sig till konfa grejen ;O haha men hon fattar ingenting. hon hittar inte den lilla oranga ' anmäl dig här ' . haha, hur blind får man va? xD
hon måste liksom anmäla sig snaaaabbt innan alla platser är slut ! :O
haha, meeeen nu måste jag gå duscha och så! & nu kom jag på att jag är sugen på juice så jag ska nog ta lite apelsinjuice tror jag, haha :)
vi ses väl
GODNATT


Kommentarer
Postat av: jossan

mupp jag älskar dej ! :D

2008-09-07 @ 12:38:36
Postat av: nicole

hih älskar dig med ! :D

2008-09-07 @ 15:02:40
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0