hahaha förlåt

1. Hur gammal är du om fem år?

19 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

östberg, olivia, tove, mamma

3. Hur lång är du?

typ 165 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

camp rock 
5. Vem ringde du senast?

mamma 

6. Vem ringde dig senast?

pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Nikki kolla in på datan <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

sms är bäst

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

gifta

10. När såg du senast din mamma?

sitter bredvid henne nu

11. Vilken ögonfärg har du?

blåa

12. När vaknade du i dag?

08:30 typ

13. Vilken är din favoritjulsång?

"det strålar en stjärna"

14. Vilken är din favoritplats?

i min säng & på fotbollsplan

15. Vilken plats föredrar du minst?

SKOLAN OFC

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

antagligen i usa med min pojkvän :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

kmr inte ihåg faktiskt

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

olivia som gjorde nåt kul xD

19. Hur stor är din säng?

stooor dubbelsäng

20. Har du stationär eller bärbar dator?

bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

typ trosor & t-shirt, ibland shorts

22. Hur många kuddar har du i sängen?

minst 4

23. Hur många landskap har du bott i?

ett bara

24. Vilka städer har du bott i?
stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

strumpor

26. Är du social?

rätt så

27. Vilken är din favoritglass?

cornetto classic & sandwich

28. Vilken är din favoritefterrätt?
bananasplit & sunday

29. Tycker du om kinamat?

jadå :) 

30. Tycker du om kaffe?

njae..

31. Vad dricker du till frukost?

apelsinjuice

32. Sover du på någon särskild sida?

på sidan, det skiftar under natten xD 

33. Kan du spela poker?

självklart

34. Tycker du om att mysa/kela?

i love it

35. Är du en beroendemänniska?

öhm, vetinte kanske det haha

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

nej, men en dag efter
37. Vill du ha barn?

absolut, fast inte just nu haha

38. Kan du några andra språk än svenska?

engelska och spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

nej det tror jag inte

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

både och!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

kläder m.m.

42. Äger du dyrbara smycken?

typ ett

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

desperate housewives, greys anatomy & hannah montana :)

44. Kan du rulla med tungan?
ja hahaha

45. Vem är den roligaste människan du känner?

oj, jag vet faktiskt inte

46. Sover du med gosedjur?

nej ;)

47. Vad har du för ringsignal?

like a star - taio cruz (eller hur det stavas)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

kanske nånting..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

min t-shirt och godispåse

50. Flirtar du mycket?

ja, ganska ofta ;)

51. Kan du byta olja på bilen?

haha, har aldrig provat

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nej xD

53. Vilken var den senaste boken du läste?

pojken som kallades det , hemsk men bra! :/

54. Läser du dagstidningen?

neej orka

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

ja, frida

56. Dansar du i bilen?

ofta dansar i en bil?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

the voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

vet inte
59. När var du i kyrkan senast?
tre veckor sen ungefär (konfirmation)
60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
  VICTORIA SVENSSON :'( fast hon har slutat .. så de blir väl då Lisa Gillgren (spanska) !
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

en natt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
oj, extra speciellt? vettefan, jag är rätt bortskämd så.. xD



Höger- eller vänsterhänt:

höger
Humör just nu:

svävar på moln
Favoritgodis:

surt
Är det nåt du absolut inte äter:

lakrits & varmkorv !
Kläder just nu:

myskläder
Musik just nu: 

jag lyssnar på allt !
Sommarplaner: 

hälsa på släkten i usa 
Saft eller alkohol:

saft
Hur många kuddar sover du med:

4
Favoritväder:

VARMT !
Morgon- eller nattmänniska:

ingen av dom.. men ok, natt då.
Sparare eller slösare:

både och, men mest sparare :)
Kommer du ihåg din första kärlek:

ja som om det vore igår :)
Tror du på mirakel: 

ja faktiskt, nu gör jag det 
Hur många barn vill du ha när du blir stor:

typ 2, en tjej & en kille
Bio eller promenad:

båda är härliga
Stjärntecken:

oxe
Rädd för insekter:

hehe nej typ inte
Största svaghet:

getingar
Det här är jag bra på:

spela fotboll, sjunga, kramas, pussas :) & MYCKET MER! hahahahah.
Chips, morötter eller godis?

godis såklart
Pizza eller hamburgare?

pizza in my heart
Skriver du dagbok?

nej gud, det är blogg som gäller
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? 

pierca mig kanske :)
Stökigt eller välstädat?

oftast välstädat, förutom idag ganska stökigt ;O
Är du rädd för blod? 

hahaha nej !?
Saltar du på maten?

oftast inte, men kan hända
Gillar du att sjunga?

jag ÄLSKAR det
Anser du att du är stark?

jag är väldigt stark
Brukar du sola?

inte solarium
Vad gör du om du får hicka?

håller andan och sväljer 3 ggr
Kaffe, te eller inget? 

te :)

- okej jag vet att ingen läser det här men det är lugnt asså, jag gör det här bara för mig själv för att jag har skittråkigt haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0