typ tråkigast

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!


1) Jag heter: Johanna<3
2) Jag gillar: Hanna S
3) Jag hatar: Miranda
4) Jag är kåt i: Markus<3
5) Jag är verkligen super kär i: Sara
6) Snyggast i världen: Bea
7) Fulast i världen: Ida
8) Äckligast i världen: Lotta
9) Muppigast i världen: Adam S<33
10) Tråkigast i världen: Kikki
11) Jag ska satsa på: Amanda A
12) Bästis: Hanna
13) Jag vill ha sex med: Pauline  
14) Hatar jag mest: Elise
15) Jag har en hemlighet med: Jenni
16) Jag skäms över: Michel

haha, ingen får ta illa upp :) typ bara några som stämmer (a)

aah och som alla märker ja har typ inte skrivit på aslänge, ja har tappat bloggkänslan helt får se om jag fortsätter haha ..

Kommentarer
Postat av: Markus

Haha hon e Kåt i mejj o inte dejj =D

2008-10-17 @ 20:44:58
Postat av: nicole

host , hahahah ! :P

2008-10-17 @ 21:00:04
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0