tjenatjena!

tjenatjena!
just nu i detta ögonblick sitter jag i soffan och stoppar i mig massa onyttigt godis som jag alltid gör xD jag kommer bli smällfet nån dag, haha!
igår blev en hyfsat lyckad kväll. lite segt gick det väl i början. men blev riktigt kul tillslut! tycker jag i alla fall :) vi somnade typ halv 6 eller nåt, jag sov typ 3 timmar, not nice! :/ jag kmr va vääldigt trött ikväll asså ..
idag har jag haft en chilldag typ. skulle egentligen vara med maja men det blev helt knäppt så vi ska göra nåt nån annan dag istället ;)
jag har typ sagt i flera dagar nu att jag ska sätta mig ner en stund och läsa min engelska bok men det är så jäkla tråkigt så jag oooorkar inte! min recension kmr inte bli bra..
justja, glömde skriva vad jag gav till ellen i födelsedagspresent (som fyllde år igår). det var en 2009 kalender med bilder på oss på varje månad :) gjord speciellt för min älskade ellen göll :D hoppas du gillade den!

/n


Kommentarer
Postat av: ELLEN :)

Bästa presenten <3

2008-10-29 @ 21:40:00
Postat av: johanna

:) <3

2008-10-30 @ 19:00:39
URL: http://jjuhnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0