sista nu i promise

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
aa, det blir bättre :D :) <3
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
ja, och? XD <3
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
okej :)
 4. Vilket sms blev du mest berörd av?
va? asså det är svårt att förklara..
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
okej, när kommer du hem? <3 ;)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
 tänk på gud han tillåter kanske inte de x)
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
hahahaha, tycker du jag är barnslig ?
8. Vad vill du höra mest av allt?
jupp :P
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
jaaa. <3 ;)
10. Din romantiska replik?
om du drar till stan =) <3
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? 
 haha, verkligen skryta :P



Vem ringde dig senast? pappa
Vad har du för trosor på dig just nu? björn borg
Vad står det i ditt elfte sms och vem är det ifrån? från östberg: jag med nu xD
Kan du gå utan smink? ja vrf inte?
Vad brukar folk få för intryck av dig? fråga inte mig .. xD
Har någon slagit dig riktigt hårt? JA!
Använder du parfym? ofc, alltid
Vad kollar du på först hos en kille? håret
Vad är klockan?  22.49
Vilken färg har din mobil? svart
Vad ska du göra nu? kolla på tv & chilla
Är du social? ja, rätt så :)
Saknar du någon och vem? ja, jag saknar ellen & adam :( <3
Mår du bra och varför ? helt ok.. vadå varför?
Känner du nån bög isåfall vem? typ ;O men kanske inte får säga här..
Föredrar du rött eller rosa ? det beror på
Känner du att du orkar med en fråga till? egentligen inte, men jag får väl stå ut!
Vad tänker du när du vaknar? det är olika, men jag tänker typ på alla jag bryr mig om :)

okej, det där va verkligen SISTAAA! xD sorry, haha men nu ska jag logga ut. asså jag håller på att bli beroende av dom hära jävla testen, snacka om att inte ha något liv.. sen är det typ samma frågor överallt ocskå xD haha, aja men ska kolla på tv nu :)
puss/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0