silver och stockholms näst bästa lag

ja, då var finalen över då. tyvärr gick det inte hela vägen för oss den här gången :( hammarby vann med 2-0, dom gjorde en jättebra match. dom va faktiskt värdiga vinnare så jag säger bra jobbat till dom! vi spelade också väldigt bra, fast vi kan spela bättre. det känns som att vi inte riktigt gav 100%, menmen.. det är ändå inte så konstigt att vi förlorade eftersom vi liksom kom tvåa i division 2 serien och hammarby kom etta i elitserien (division 1) :P hehe så det är ganska stor skillnad :) bortsett från förlusten så är jag nöjd med matchen och stockholms näst bästa lag är väl inte så dåligt? :D när vi gick in på plan kändes det jättecoolt, en helt ny upplevelse precis som jag trodde :) ! jag hoppas att vi kmr få uppleva mer sånt :) som andrapris fick vi en påse med en vit handduk och en svart t-shirt som det stog sanktan på. jag stör mig på att det inte står sanktan finalist eller nåt på xD aja.. sen fick vi ju såklart silvermedaljer ocskå :) och blommor av hasse (a) ialf så var det en jätterolig dag och jag är jättestolt över alla i laget för att vi kom så långt som vi gjorde! :)

ah juste, tack till natalie ocskå som åkte så långt helt själv för att kolla på min match och ge stöd, jättegulligt hih :)
nu ska jag gå och chilla och kolla på tv för det tycker jag att jag förtjänar haha xD HA EN BRA KVÄÄÄLL ALLIHOPA!

p.s. tryck på den här länken: http://www.qrodo.com/?views=event&id=508 så kan ni kolla på hela matchen :) för er som inte kunde komma (a)
peace and love

Kommentarer
Postat av: maria

öhm? ni är då inte näst bästa laget!

2008-10-19 @ 16:23:09
Postat av: nicole

haha, ursäkta men vem är du?

en avundsjuk liten flicka som inte kom till sanktan final eller ? HAHA usch.

bara för att vi är stockholms näst bästa lag :)

2008-10-20 @ 21:41:38
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0