shopping today

idag har jag varit i stan med ellen, riktigt nice som vanligt :)
jag köpte en randig tröja från gina tricot som jag ska ha som del av min 'piratdräkt' på festen på lördag ;) .. och sen så köpte jag en brun tunika från bikbok som jag ska ha på konserten. och vilken konsert tänker ni då?
jo, jag går ju i sångklass och nu på onsdag och torsdag ska vi ha det årliga höstkonsert. ska bli trevligt! kyrkan i gubbängen om nån vill komma, fast det kanske redan är slutsålt? vet inte men jaja .. :) det kommer va låtar som typ gabriellas sång, seasons of love, what if god (vår egna låt med klassen), i surrender all to you, over the rainbow, hallelujah och fler! ;D

det är väldigt stökigt i mitt rum just nu känner jag så jag ska nog dra och städa lite så det blir fint.

och jag vet att jag har blivit dålig på att lägga in bilder nu, men jag orkar typ aldrig lägga in bilderna i datan, men jag ska bli bättre på det igen, eller i alla fall försöka. fast inte den här veckan det är för mycket med konserter och sånt, men nästa ;)

puss hej / nikkiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0