sextonde oktober

tjenare!
idag har jag varit i skolan, har gjort NO prov. gick INTE bra kan jag säga. tack och lov bara att lennart ska sluta efter höstlovet, det är verkligen något alla längtar efter! han är så störd och idiotisk. om ni bara visste! :O men även om han ska sluta efter lovet så kmr han ändå göra vårat nya NO prov om atom- och kärnfysik som vi ska ha veckan efter lovet. det tycker jag är jättedåligt! :O jag orkar inga fler av hans dumma prov :S

aja, bortsett från det har det varit en ganska skön dag. lugnt och sådär. hade planerat att va me adam och markus idag (från konfan) men det blev inte av, det får bli nästa vecka istället eller nåt :)
efter skolan drog jag och amy till handen och kollade runt lite, jag skulle köpa en present till ellen för hon fyller år 28 oktober (och ska ha maskeradfest 25 oktober), och så skulle jag köpa en sån här piratgrej som täcker för ena ögat haha vet inte vad det heter men aa, dom fanns inte xD så jag ska fråga cornelia om jag får låna hennes sån också, fastän jag redan lånar hennes låsatssvärd och huvudsak xD .. aja men det slutade i alla fall med att jag istället köpte en mascara och en tröja som va på halva priset från bikbok, skitsnygg och kosta bara 75 kr haha :D

aa men nu sitter jag här och skriver och ska typ käka snart så ska sluta nu :)
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0