sanktan slutspel

idag är det sanktan slutspel, och jag borde vara glad och taggad. istället är jag trött och förkyld ! jag har varit förkyld nu ungefär sen torsdags.. då började det! och fredag natt och igår natt så sov jag ingenting! jag kunde inte somna för jag kunde inte andas :S skitjobbigt! så jag har inte fått nån sömn på två dagar :( så just nu känner jag mig lite trött, vilket är väldigt synd för jag ville verkligen göra mitt bästa på slutspelet eftersom det är vinna eller försvinna. men nu känns det som att jag inte kommer kunna ge allt :/ plus att det verkligen är sämsta vädret att spela i! det regnar och är superblåsigt! genom att spela idag riskerar jag att bli ännu mer förkyld och kanske måste vara hemma från skolan i en vecka? och då missar jag två prov. men ricky sa att dom verkligen behövde mig så jag får väl offra det :/ och så hoppas jag på det bästa!
samlingen är kl 13.30 på farsta ip. alltså har jag typ en timme till på mig att vila sen måste jag börja göra iordning mig och så.. hoppas jag kan åka med isa till samlingen, för annars måste jag följa med mamma&pappa när de handlar. jobbigt! men isa svarar inte i sms :O så nu ska jag gå ringa henne..
oh, undrar hur det kommer gå idag.. ?

WISH ME LUCK

Kommentarer
Postat av: ELLEN :)

lycka till :) <33

2008-10-05 @ 11:25:01
URL: http://openup.blogg.se/
Postat av: marilyn

haha nu vet vi iaf att ni har vunnit :D

2008-10-05 @ 17:49:50
URL: http://sandbeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0