SANKTAN FINAAAAL !!!

ååh, vad jag längtar till final ! kmr bli såå kul och spännande och allt :) en helt ny upplevelse! ricky (min tränare) har förklarat ungefär hur allting kommer gå till. vi kommer spela på aik damlagets hemmaplan, i skytteholm. typ råsunda.. sen kommer vi gå in på ett led bredvid hammarby (dom vi ska möta), precis som i en riktig landslagsmatch :D jättecoolt! sen kommer vi börja värma upp där och alla kommer sitta och kolla på oss, det kommer va stora läktare runt om hela planen, jättecoolt! och så kommer det troligtvis va mkt mer folk där än vanligt, med tutor och stora flaggor! :) och sen innan matchen börjar kmr dom ropa upp våra namn i högtalare typ: 'nicole andersson nummer 12' ... åh, allt så underbart! man kmr verkligen få en känsla av en riktigt proffsig landslagsmatch, och jag är sååå taggad ! ;D
och innan matchen kmr vi bli tilldelade ett fint omklädningsrum, där vi kmr duscha och sånt efter matchen är slut och sen kmr vi åka direkt till tyresö och käka på en restaurang för att fira sanktan finalen! :)

ännu en gång; JAG LÄNGTAR SÅÅÅ MYCKET TILL FINAAALLEEEN !
alla måste komma och kolla och stötta tyresö ff f94. klockan 11.45 :) HOPPAS VI SES DÄR <3

Kommentarer
Postat av: ELLEN :)

Ka inte komma :( </3



lycka till <33

2008-10-17 @ 20:27:20
URL: http://openup.blogg.se/
Postat av: nicole

SYYYND ! :'(

love you ellen, tacktack <33

2008-10-17 @ 20:56:07
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0