SÅÅ FÖRKYLD

nu är jag hos ellen. hon är ute och säljer expressen och jag sitter här inne i hennes rum och väntar på henne ;) hon kmr nog vara tillbaka om typ en halvtimme :)
asså, jag är såå förkyld! det är jättejobbigt. jag sov hos ellen igår, och jag sov verkligen ingenting inatt. jag kunde inte andas genom näsan! så himla jobbigt. sen hosta jag asmycket också, för ja har asont i halsen och idag är jag lite hes. åh, och på söndag är det åttondelsfinal i slutspel mot boo, och jag är jätterädd att jag inte kommer kunna sova inatt heller :| och då kommer jag va jättetrött på söndag när det gäller! och det är liksom vinna eller försvinna då! :/
faaan, det är verkligen så himla sjukt jobbigt att vara förkyld :( om jag fortfarande är förkyld på söndag tänker jag vara hemma från skolan på måndag!!

egentligen borde jag ju vila, men jag måste åka till stan och leta stövlar och vinterjacka. så jag ska göra det med ellen idag :) kanske är borta några timmar i stan, sen åker vi väl hem. kanske är med henne lite till efter det, eller så åker jag hem direkt och vilar :) får se hur det blir, men nu ska jag fortsätta kolla på tv och chatta haha (:

puss allihopa <3
p.s. låt bli att bli förkylda, det är ett helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0