mycket på g just nu

idag har jag haft match! vi förlorade.. mer behöver jag inte säga om matchen haha :) jaa, sen har jag inte gjort så mycket mer idag faktiskt xD vaknade klockan halv 9 idag (trodde det va halv 10) då jag skulle vakna! oh, inte förens när jag vaknade kom jag på att tiden skulle ställas om till vintertid. så min klocka kunde ha ringt en hel timme senare! jättesorgligt faktiskt för jag va väldigt trött när jag vaknade xD .. hm, jag och nu har jag precis käkat lasagne och nu sitter jag här och skriver ;)
asså jag har typ hela höstlovet planerat! jag har verkligen ingen tid över, jag hinner knappt plugga vilket jag måste :O gud, så mkt stress det kommer bli hahahah! :P jaja, men jag har ju inte så mycket att säga så det får bli en dagens idag då.

Dagens humör: stressad & taggad
Dagens mående: rätt så bra, helt ok typ
Dagens borde: plugga men pallar nt
Dagens frisyr: tofs
Dagens klädsel: fotbollskläder
Dagens planer: städa huset och sen chilla
Dagens vill ha: godis som alltid ofc , och nya kläder :)
Dagens längtan: typ till alla dagar på höstlovet (kompisarna jag ska va med)
Dagens fundering: när jag kommer vakna imorrn .. ?
Dagens beroende: mobilen & datan
Dagens tråkigaste: när det inte finns nån att smsa med
Dagens tidning: har inte läst nån tidning.. :S
Dagens låt: womanizer - britney spears 
Dagens mat: lasagne
Dagens bästa: ingen aning faktiskt haha!
Dagens kompis: josefin östberg <3
Dagens saknad: johanna bergflod :( <3
Dagens måste: duscha!! xD

peace out

Kommentarer
Postat av: jossan

mohahah jag är dagens kompis :D

älskar deeej! :D <3

2008-10-26 @ 18:13:56
Postat av: johanna

jag saknar dig också älskling! <3

2008-10-26 @ 19:30:34
Postat av: nicole

älskar er båda <33

2008-10-27 @ 10:22:24
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0