KONSERT

imorgon har vi konsert! jag vet inte om det är roligt eller tråkigt.. har haft så många och det är inte speciellt roliga låtar på den här konserten som man liksom tänker: 'WOW' om.. aa, om ni fattar xD så det ska väl bli helt okej.. vi hade rep i skolan idag, och så ska vi ha rep imorgon också innan konserten :) jag missar akademiträning imorgon p.g.a konsert OCH på torsdag för då har vi en till konsert. jättejobbigt! :( men skolan och konserter går före enligt musikläraren. aja, jag får väl stå ut.

jag har kommit på att jag måste köpa vita vantar :D haha, sköna tumvantar vill jag ha, det har jag fast i svarta :) nu vill jag ha vita istället för annars blir det så mycket svart (a) ska nog åka till farsta igen på fredag, med ellen! haha! :)
och om en kvart börjar desperate housewives. måste skynda och fixa lite saker, typ matsäck och skit innan det börjar.

 
amy, jag & elise i skolan - jag med min silver medalj och tröjan vi fick från sanktan finalen
good night sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0