JAG HAR TRÅKIGT!

Namn: nicole andersson
Födelse år: 1994
Bor: länna
Familj: mamma, pappa brorsa, katt
Intressen: fotboll är allt <3 
Favorit plats att äta på: restaurang
Gillar: mycket!
Bästakompisar: ellen kult, johanna bergflod, amanda larsson <3
Känsla just nu: lycklig
Varför: jag är kär & han gör mig knäsvag
Favorit mat: vetinte, godis haha
Vad har du på dig nu: myskläder
Vad för smink har du på dig nu: inget, redan borttvättat
Vad för smink brukar du ha: foundation, puder, rouge, mascara
Har du druckit: mm
Är du stolt: ?
Ska du fortsätta dricka: ..
Har du spytt på fyllan: NEJ
Har du rökt: usch, aldrig!
Har du rökt fler än en gång: -
fler än tio: -
Har du rökt vattenpipa: nix
Har du snusat: euw nej!
Är någon kär i dig just nu: ja flera xD
Vem: det kan jag inte säga (a)
Har du haft sex: nepp
Har du gjort andra saker än sex: *privat*
Vill du ha sex: nångång..
Har du kysst en tjej: typ ja xD
Med tunga: neeej
Vem/vilka: ...
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: öh, nej?  
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu: nej, lyckligt kär :)
Håller du vad du lovat: oftast
Har du dåligt självförtroende: ah, ganska
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: nej inte direkt :S
Har du skärt dig/skadat dig någongång pga att du mått dåligt: nej haha
Har du strulat med över 15 killar på samma kväll: nej :P
Har du lust att äta jordgubbar just nu: ja, kanske det
Saknar du någon just nu: många, mest pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0