höööstlov

äääääntligen! det jag har väntat på sen första dagen i skolan efter sommarlovet, HÖÖSTLOV :D sååå skönt känns det! fast jag har typ redan hela lovet uppbokat så ingen vila blir det för min del, rätt synd men kul att vara med alla friends :) plugg blir det fortfarande också! lite no eftersom vi har prov direkt veckan efter lovet, sen måste jag läsa min engelska för vi ska skriva recension efter lovet och sen har jag so "mitt land", hur tråkigt som helst. fattar inget heller xD

idag har jag varit först i farsta med ellen, köpte min tröja på rea (bara 49 kr) och så hämtade jag ellens present (självklart följde hon inte med in) xD .. efter det var det vidare till stan där vi såg på high school musical 3 på bio :) den va bra men inte lika bra som dom första 2 ;)
imorgon har vi fotbollsavslutning på nåt roligt ställe i spånga, den slutar 3 och efter det måste jag stressa hem och dra på ellens fest som börjar halv 5 ;) jag kommer nog inte hinna skriva imorgon på dagen, men kanske på kvällen efter festen det får vi se ;)
aja men nu ska jag chilla framför tvn..
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0