GRATTIS MAMMA!

tjenaaaaaaa,
idag fyller min mamma år. så vi har haft det lite mysigt här hemma och gett henne lite presenter och pengar ;) sen har det inte varit så mycket mer faktiskt. en till grej idag va att klassen åkte på tingsrätt. vi fick ett skitcoolt brott, misshandel. och det va två killar som hade misshandlat en tjej. när vi väl kom in så satt jag allra längst fram och ja va astaggad :O sen säger helt plötsligt den där domaren eller va de va att vår klass får gå ut för att killarna (som vi va jämnåriga med) typ inte ville ha oss där inne :S helt sjukt! så vi fick gå ut fast vi hade bokat tid och allt. fyfan jag blev såååå sur och jag e fortfarande irriterad ! :@

igår skrev jag inte, men jag va typ sjuk i alla fall. jag hade feber, så jag skippade träningen. idag mår jag mycket bättre. men typ nyss började jag märka att jag har fått ont i halsen! gör ont när jag sväljer och när jag hostar. inte bra.. :/

men måste kila nu, ha det bra & puss hej
p.s. kommentera mer annars blir det så tråkigt att skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0