feber

idag är jag hemma från skolan, med feber. jag började märka av febern igår kväll, och då var det som värst, så jag kunde inte va med på kvartsfinalen :( sen hade jag tänkt att kolla, men jag fick inte av päronen för jag va för sjuk :/ menmen, mitt älskade lag vann i alla fall och nu är vi vidare till semifinal :D den är på lördag, mot stocksund :) hoppas jag är frisk tills dess så jag kan spela.

det är verkligen sjukt tråkigt att va hemma sjuk, det finns inget att göra.. :/ men ändå skönt att slippa skolan :) just nu har jag bara lite feber, men det brukar bli värre på eftermiddan och kvällen..
nu ska jag fortsätta kolla på tv haha :P

ohjuste, alla måste ju gratta amy som fyller 15 år idag! :D GRATTIS AMY <3
(
http://amys.devote.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0