eriksdalsbadet

hej alla glada :)
idag har jag varit på eriksdalsbadet med johanna :) <3 vi hade skitkul "turkgänget" säger jag bara xD HAHAHA! fyfan vad dom glodde, och när jag skällde ut dom garvade dom bara, haha xD
jag vaknade fett sent idag, jag var ovanligt trött men vet inte varför.. jag vaknade av massa sms och när jag kollade hade jag 8 sms som väntade på mig. sen läste jag alla, svarade, och försökte sova igen. men sen kom 3 till xD .. så jag sov inte så länge som jag hade velat men jag sov till tolv typ så det va ganska länge ändå xD
just nu har jag precis kommit hem från johannas och sitter och käkar godis (som vanligt) men nu är det slut! :O sorglig stund! :(
imorgon ska jag till stan med ellen och kanske se på bio :) fast det är ju på kvällen och innan dess vet jag inte :)
aja men jag ska nog gå kolla om det finns nåt annat gott att äta nu så tjingeling!
/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0