BABY MAMA

idag har varit en riktigt mysig dag :) tog det chill imorse, vaknade rätt sent idag igen haha! sen typ kl halv 3 hoppade jag in i duschen och sen blev det lite stressigt (som alltid) när jag skulle möta ellen, haha :) så pappa fick skjutsa mig hem till henne, sen skjutsade han oss till tåget och så drog vi in till stan :) först så köpte jag en ny foundation och sen så köpte ellen ett par jeans :D efter det så gick vi och käkade på älskade café bönan (där vi praoade förut) och äntligen fick vi våra efterlängtade caesarsallad som typ aldrig finns :O efter det så gick vi på bio och såg baby mama, filmen rekommenderas den va väldigt bra tyckte jag :) fast jag blev lite störd på att tjejen&killen som satt mitt framför oss satt och strula typ hela filmen xD
men ännu en trevlig dag i stan blev det med ellen som jag älskar så mkt :)


Kommentarer
Postat av: ELLEN :)

haah XD älskar dig me :) <33

2008-11-01 @ 00:08:23
URL: http://openup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0