sämsta dan på länge..

ibland känns allt bara så otroligt jobbigt! idag är en av dom dagarna för mig som det har känts väldigt jobbigt! jag har känt mig väldigt nere hela dagen.. först så försov jag mig i en timme, hade liksom 20 min på mig att fixa mig och på nåt sätt lyckas jag altid hinna med bussen :S jag kände mig jätteful idag eftersom jag inte hann fixa mig så mkt som jag brukar. sen va det så att när jag hade bild idag så började jag på min propagandabild och så hade jag skrivit en asfin text, när jag på slutet av lektionen fick höra att jag hade för liten storlek på pappret och skulle ha ett större. snacka om irriterad jag blev! jag som hade suttit med den där fina texten hela lektionen och faktiskt blivit nöjd! :( plus att min älskade amy åkte till england idag och min dag blev ju inte direkt bättre av att inte ha henne där att snacka me :/ 3 dagar utan henne liksom hur ska det gå? .. men jag hoppas hon har kul där i england :) <3
& det där är inte allt, en till sak som är åt helvete just nu och jag vet inte hur jag ska göra.. jag är förvirrad och har typ värsta ångesten, fan jag är typ osäker på allting :| .. ja, jag kan tyvärr inte berätta här vad det är för något, men det är inte kul kan jag säga! :( usch, den här dagen var verkligen sämsta dagen på länge och jag hoppas att min dag imorgon blir åtminstone lite bättre..
öhm, hur har er dag varit?

ett plus med idag; fick mvg på spanska provet! :)


amy&jag för några månader sen, jag diggar den här bilden hihi ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0