lättnad fast ändå inte

just nu känner jag ganska mycket lättnad :D jag har typ avklarat två av sakerna jag va tvungen att plugga. so arbetet blev ju klart i fredags, riktigt skönt! sen har jag pluggat i typ 3 timmar idag på musikteorin (prov på fredag) och det verkar som att det mesta sitter så jag tror att det kommer gå ganska bra :D , förhoppningsvis i alla fall! man vet ju aldrig hur det blir på proven sen..
men ja, det känns bra i alla fall och nu kan jag börja plugga på no:n! provet är nästa vecka på torsdag, men det är bra att jag får mycket tid på mig för jag fattar i princip ingenting! usch, sen måste jag plugga no och teknik också, och spanska och so :O aaah, hemskt! juste, engelska bokrecensionen också, fan.. måste läsa ikväll! ja har typ lite mer än tre kapitel kvar.. måste fortsätta kämpa på hahha! inga vänner i helgen kan man ju lugnt säga då, plugg plugg plugg är det som gäller xD
ja, fan nu blir det ännu ett tråkigt inlägg jag snackar bara om plugg men det är ju typ bara det som händer i mitt liv just nu så ja, om jag måste lida får ni lida med mig xD

ha en mysig kväll allihopa,

ciao/n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0