I'M BACK

tja alla balla :)
jag har inte skrivit på väldigt länge känns det som. sen måndags tror jag :O ojdå.. jag kan berätta lite kortfattat om hela veckan då.
tisdag - träning & pluggat
onsdag - va med ellen och sålde böcker. man ska sälja 5 paket minst och jag sålde 2, yippie! en till grannen och en till mig själv HAHA.
torsdag (igår) - gymnasiemässan. hjälpte ganska mkt faktiskt, så det va bra :)

ja, så nu är vi tillbaka till idag. idag har jag vart i skolan och vi har börjat klippa på vår film som vi gör i svenskan/engelskan. den e skitbra och när den e klar kanske vi lägger ut den på youtube om alla går med på det och då lägger jag in den här ;) hoppashoppas! ;D

men nu behöver jag faktiskt allas hjälp. vad tycker alla att jag ska gå för gymnasium?
alternativ 1: john bauer, samhälle&idrotts program. den ligger i liljeholmen. (folk har kommit till landslaget genom den här skolan) och man får egna datorer + gratis busskort.
alternativ 2: tyresö gymnasium samhällsprogram med inriktning idrott, ligger i tyresö ofc. rätt nära och bra eftersom jag spelar fotboll i tyresö.
alternativ 3: östra gymnasiet medieprogrammet eller samhällsprogrammet med inriktning idrott. det ligger i skogås. positivt att det är väldigt nära! negativt är typ långa dagar och ganska höga intagningspoäng :/

ja, där är mina 3 som jag funderar mkt på. farsta gymnasium är en också, men har inte riktigt kollat så mkt på den så den behöver inte va ett alternativ ;) nu behöver jag faktiskt hjälp att välja, kom gärna med positivt och negativt och åsikter och sånt där ;) OCH NU MÅSTE ALLA KOMMENTERA, för det här är viktigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker också gå något på dem, vill du gå fotboll?

2008-11-17 @ 22:15:06
Postat av: Nicole

ah, samhälle fotboll :)

sj då?

vem är du? (a)

2008-11-18 @ 16:39:32
URL: http://kallasnikki.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, kanske hamnar vi i samma klass :)

2008-11-18 @ 19:36:51
Postat av: Nicole

ah men vem är du haha? :)tjej/kille?

vilket gymnasium tänkte du?

2008-11-20 @ 17:27:43
URL: http://kallasnikki.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjej haahha (: man kan gå fredrika bremer oxå..hammarby fotboll typ ;P

2008-12-06 @ 11:05:42
Postat av: Nicole

& du heter? (a)

a ja vet men ja vill nog inte gå fredrika haha :P

2008-12-07 @ 10:36:56
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0