ETT ÅR IDAG ELLEN <3

jag måste bara få säga att idag är min & ellens ettårsdag (asså sen första gången vi va) ! <3 :) det är inte länge alls, men det känns som att jag har känt dig hela mitt liv min bebis (a) jag hoppas vår vänskap räcker hela livet, jag älskar dig mest! <33

också, idag fyller miley cyrus år (hannah montana) hihi ;D - grattis på din sweet sixteen! :)

en grej till, om det är någon som kan hjälpa mig fixa svart bakgrund istället för vit, och sen rosa text istället för svart text så skulle jag verkligen uppskatta det! hör av er!

nu: lite frukost och chill framför tvn.



VI för prick ett år sen, du betyder gumman!


Kommentarer
Postat av: ELLEN

1:a gången vi var fy fan vad roligt det va, kommer aldrig glömma! Asså det är sjukt att vi bara har känt varandra i et år känns som evigheter skit coolt ju! :D Älskar dig mest<33

2008-11-23 @ 11:59:33
URL: http://openup.blogg.se/
Postat av: Nicole

ja verkligen! :):):)

vi måste göra om den kvällen, exakt som den va hih :D LOVE YOU <3

2008-11-23 @ 14:21:36
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0