det strålar en stjärna för underligt blid

idag har jag varit i skolan ofc .. ja, vad ska man säga? det är ju som vanligt.. tråkigt men ändå kul att träffa kompisarna :) men en sak jag är glad över är att vi har börjat sjunga jullåtar nu  i skolan :D det är så mysigt och man får verkligen julkänsla hihi (a) och jätteskönt att vi redan kan dom sångerna så vi behöver inte lära oss nya! eller vi har typ en ny, på tyska :S den kan ta sig haha!
juste, vi har fått vår nya matte/no lärare. hon e skitbra :D hon har redan gett oss betygskriterier o sånt haha (a) fast seriöst ingen slår victoria :'/ <3
jag har inte så mkt att skriva om min dag idag faktiskt så ni får nöja er med lite bilder :)
     

Bild 1 : jag haha!
Bild 2 : jenni tar kort på min mobil när jag tar kort på mig och elise :)
Bild 3 : jag och elise <3
Bild 4 : jag hade väldigt lockigt hår imorse när jag vakna hihi :)
Bild 5 : sarah och jenni ;)
Bild 6 : elise & jag, hej tvillingar ?! ;O

Kommentarer
Postat av: Elisä

hej nikki:) vi e faktiskt lite lika i bland :) har inte läst din blogg på länge men så kom jag inte på din pea och såg andrssen och tänkte att ja kunde kika in lite =) såg att du ville ha komentarer åxå så passar på att skriva lite :) men vi ses i morgon hejdå sötå :D // elise

2008-11-04 @ 21:45:42
Postat av: nicole

hih ,

sööta lilla elise :) ja alla tycker vi är lika ^^

tur att jag är lik en sån SNYGG person, hihi gåva från gud! :)

puuuuuuuusss ses imorn <33

2008-11-06 @ 18:21:24
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0