dålig uppdatering..

tja! nu har jag inte skrivit sen typ onsdag tror jag att det blir? men jag har inte orkat.. jag har typ inte gjort så mkt speciellt så finns inget att skriva om. förutom att jag hade cup igår (lördag), som inte gick sådär jättebra kanske, men vi var jättebra ändå & vi borde ha gått vidare till slutspel. sån otur vi har asså :/ och det va samling kl 7 på morgonen i upplands väsby, så vi va tvungna att åka hemifrån kl 6 ungefär, och jag vaknade kl halv 5! och det hjälpte inte att jag somna klockan 1 fredag kväll, för jag va tvungen att kolla på ett tv program xD , haha gissa om jag va trött lördag kväll sen? jo, jag somnade på soffan kl 18.00 sen väckte mamma mig igen kl 21.00, sen gick jag upp på rummet och kollade på film och somnade igen kl 22.30. HAHA! men ialf, idag spelar hälften av laget green hill cup i älta slutspel :) de spelade igår också ;) men jag kan inte komma och kolla, för det är för långt och har ingen skjuts :/ .. men jag önskar er lycka till i alla fall och ni ska komma hem med guld ! :D <3
jag skulle egentligen haft konfirmationsmöte idag, men det blev inte så p.g.a strul med bussarna med mera.., så jag gick hemåt igen efter att ha väntat på bussen som inte kom och sen kom ja på att ja hade glömt nycklarna o ingen va hemma, så då fick jag gå heeeeela vägen tillbaka till bussen igen och ta nästa buss för jag skulle till ica maxi där mina föräldrar va.. så gick jag av i handens närsjukhus, och gick HELA VÄGEN därifrån till ica maxi! det tog en halvtimme, så jävla jobbigt! :( menmen, nu sitter jag här hemma och träningen ikväll är inställd så det är bara chill nu.. eller chill & chill, jag ska antagligen börja städa lite snart och sen ska jag plugga teknik! tråkigt men det måste göras!

  
bild 1: jag kl 6 på morgonen, precis innan vi skulle åka hemifrån till cupen.
bild 2: kaptensbindeln, va kapten på cupen :) *tänker tillägga också att jag gjorde ett coolt mål på matchen mot rissne, fick frispark från typ halva plan när det va 10 sekunder kvar på klockan, satte den genom att den studsa av en motståndares rygg in i målet, 3 sek kvar på klockan, och matchen är vunnen :D gissa om jag kände mig stolt, hih? ^^*
bild 3: måste bara slänga in en gullig bild på mig & söta jonny :) <3


puss&kram/n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0