24/11-08

* en månad kvar till julafton *

tjena alla! idag har varit en helt normal dag, skola & hem och blörja plugga.. nu tar jag en liten pluggpaus orkar inte plugga så jävla mkt hela tiden haha :P hade ju matteprov idag vilket jag faktiskt inte har någon aning om hur det gick.. jag var jättesäker på matten igår men sen får man ju alltid hjärnsläpp på proven vilket är otroligt synd ! jag gjorde i alla fall mitt bästa så whatever (a)
juste, jag trodde jag skulle bli klar med mina mysbyxor idag ocskå som jag gör på slöjden, men jag hann inte :/ så dom blir klara nästa vecka :D längtar fan till nästa slöjdlektion haha! ;D

 
1 : innan jag for iväg till bussen imorse :) 2 : jag när jag kom hem med myskläderna på haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0