nicksta today

tjofan! :)
idag har jag varit på nicksta och badat med min underbaring johanna och hennes familj. det var jätteroligt! en hel dag på stranden med sol & bad och paddelbåt haha :) jag var med johanna igår också, och då var vi i stan och hade det trevligt och sen så åkte vi hem och käkade pizza och jag sov hos henne. sen så vaknade vi tidigt imorse för att åka iväg till nynäshamn ;)
asså vi va seriöst väldigt skickliga idag! när man åker vattenrutschkana så får man ju sånna här klipp. och sen så gör dom ett hål i varje siffra (1-6) för det åket man är på. och sen tryckte vi tillbaka hålen så att det såg ut som dom inte var använda. hahah! så han klippte på min femma 3 gånger xD yeaaah jag fick 2 extra åk! haha :) skills eller vad? ni som aldrig har varit där kanske inte fattar riktigt, men jaja :) ... asså jag är verkligen hur solbränd som helst! jag hade ingen solskyddsfaktor på mig idag (smart va?) , jag glömde liksom.. men jag märkte inte förän jag kom hem hur solbränd jag va! :| inte trevligt! och imorron ska jag åka bada med jonna, jenni & elise :O hoppas inte jag blir ännu mer bränd, för då blir det ett helvete haha xD .. hm, vad mer ska jag berätta? ja, det var nog inte så mycket mer tror jag.. vi hade det hur kul som helst i alla fall! :D hahahah och juste, jag råka ta sönder handtaget på paddelbåten! ouuupppss.. hahaha! men vi sa inget vi bara åkte i land och sprang därifrån (a)
nu ska jag gå och titta på nån film med the family så ni får ha det så bra allihopa! jag bjussar på några bilder som vi tog idag :)


    

men shit vad lång tid det tar att ladda upp, nu orkar jag inte mer! haha men puss & kraaaaaam,

/ nikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0