jobbigt värre

EYOO ! :)
asså jag är lite frustrerad just nu! för jag kan inte få min stilmall att funka som jag vill att den ska.
jag e ju lite ny här hihi så ja fattar typ .. NOLL ! ;) antingen blir mina bilder helt pyttemini eller alldeles för stora xD .. jag dör snaaart ! men som tur är så har jag gullus som är snäll och hjälper mig för hon e duktig på sånt :D fast nu har hon loggat ut .. hon hann inte göra klart så nu ser det lite konstigt ut :( bilden täcker min text! :( men när hon loggar in igen , kl halv 6 så hoppas jag att hon kan fixa så att det blir rätt :) ALLA HÅLLER TUMMARNA FÖR MIG, HAHA :)

eftersom jag har så lite tålamod just nu så tänkte jag skriva lite här så att jag lugnar ner mig lite.. haha!
okej, jag kan berätta om vad jag ska göra om några dagar :) .. jag ska åka till rhodos, i grekland :) skitkul! där ska jag vara och sola & bada & schteeka 24/7 i hela 2 veckoooor! fyfan vad härligt. :) jag åker nu på onsdag , alltså i överimorgon (a) jag längtar som fan! jag har redan varit i grekland förut, men då var jag på kreta. det var hur fint och varmt som helst så jag hoppas att rhodos blir minst lika bra!
idag är jag rätt lat så jag orkar inte göra nånting, haha men imorgon kmr det bli stress stress stress! jag måste åka till ica maxi och köpa massa saker så jag har till resan, typ godis och sånt.. sen måste jag packa alla mina saker! jag har redan börjat lite men knappt nånting.. sen måste jag städa mitt rum för jag kan inte lämna mitt rum i 2 veckor när det är ostädat haha :) uusch, det kommer bli en jobbig dag imorgon :) men kul! för jag vet att imorgon när jag går och lägger mig, och vaknar på morgonen, då ska jag till greklaaaand (a)
hahaaa, nu orkar jag inte skriva mer .. kanske skriver lite senare eller imorgon!
ha det bäääst så länge <3,

kysssaaaarr nikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0