grekland :)

GODKVÄLL, (a) just nu när jag skriver detta är kl 22:20. jag ska snart duscha! och imorgon ska jag till grekland! :) så det här blir sista inlägget på 2 veckor nu "/ .. tror jag i alla fall .. för, jag kanske skriver imorgon innan jag åker. men det tror jag inte att jag kommer hinna för jag åker till arlanda (asså flygplatsen) kl 14:00 "/ så vi får se.. & sen vet jag inte om det kommer finnas datorer på hotellet eller inte, men det hoppas jag! och om det finns det så lovar jag att logga in typ 2 gånger när jag är borta (en gång första veckan, en gång andra veckan) och skriva hur jag har det :) fast jag vet ju redan att jag kommer ha det bäääst! :)
hihi det känns så kul att just nu vid den här tiden imorgon kommer jag stiga av flygplanet i grekland! :D eftersom det ska landa 22:05 (a) fast det blir ju alltid massa förseningar och skit.. :/ och så finns det tidsskillnad där också. när klockan är 10 här så är klockan 11 där hehe :) .. men i alla fall, mitt flyg går kl 18.00 imorgon.. så jag kanske går på flygplanet ungefär 17.30. så då kan ju alla som känner mig ta och smsa mig och ta farväl! så se till att ni smsar innan kl 17.30 för man får ju inte smsa och så på flygplanet hihi :) eller? ;O ialf,
ha det så bra utan mig här i tråkiga sverige, mohaha, så ses vi om 2 veckor! :D

massor av kramar /  nikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0