GREKLAND IS THE SHIT

Tjena mors från Grekland ffs! :)
nu sitter jag här på datan efter nästan en vecka på rhodos när jag egentligen skulle kunna vara ute och sola & bada :O vafan gör jag här inne egentligen haha? :)
asså det hände en asläskig sak idag. det blev jordbävning! kl halv 7 på morgonen (halv 6 svensk tid) , jag vaknade av att hela rummet skakade! så klädde vi på oss så snabbt som möjligt och alla i hotellet sprang ut. asså det lät som åska också fast mycket mycket högre! :O ni kanske såg nåt om det på nyheterna? en tjej dog också! :O men ja fattar liksom inte hur, .. det bara kom helt plötsligt :S HELSKUMT! liksom nu är det jättefint väder som alltid och helt som vanligt.. det är sjukt! ialf, det var hur läskigt som helst !
annars har det inte hänt så mycket.. bara solat och badat! okej jag har inte solat så mycket hehe jag har badat mest, så jag är inte så brun (a) men palla ligga hela dagen och sola hahah! :D buffén är asgod också haha (a)
vattnet i havet är inte direkt kallt men inte så varmt heller. men asså det ska ju vara lite kallt annars är det inte svalkande ju ;) för det är otroooligt varmt här asså, jag håller nästan på dö! det är typ 35 grader men känns som 40 för fuktigheten i luften. vilken tur att det blåser lite annars hade jag dött xD.. jag har snorklat och så, det finns ascoola fiskar här! :) typ imorgon eller nåt ska jag in till stan med taxi för att shoppa lite (a) 10 min i taxin kanske, inte så mycket :) jag ska åka jetski och gokart snart också, kanske imorgon eller om några dagar :) det ska bli kul! vi har spelat minigolf haha, för det finns en minigolf bana här :) ganska kul faktiskt mohaha (a)
asså jag har typ inte så mycket mer att säga nu, jag borde ju vara ute och bada i poolen eller havet :) inte sitta här inne och ruttna på datan! förresten har jag bara betalat för 3 timmars data tid, och nu har jag bara 2 och en halv timme kvar :O så ha det så bra alla bloggare. kanske skriver här igen om något intressant händer, annars blir det om en vecka typ eller lite mer .. när jag är hemma :)
PUSS & KRAAAAAAAAAAM ,
nikki in rhodos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0