frallan

jag har jättetråkigt. jag har typ bara varit inne på datan hela dan! och ingen rolig har varit inne på msn :/ världens tråkigaste dag kan man lugnt säga, haha! :)
men imorgon blir det roligare för då ska jag till grönan med min älskade isabelle "frallan" ! :) hon är så söt & underbar! :D
vi kommer självklart ha det otroooligt bäst! och efter grönan ska vi hem till henne & så ska jag sova där! sen på onsdag ska vi eventuellt åka och bada om vi inte kommer på nåt annat att göra :) så det ska bli kul det också! jag längtaaar (a)
jag kommer förmodligen inte skriva imorgon men jag skriver på onsdag kväll om jag orkar.
ha det bra alla bloggare och snälla, glöm inte att kommentera!

pussar

 bild på underbara frallan! haha en fotbollsbild men var tvungen att ta den för ja hade ingen annan som hon visade ansiktet på haha xD <3

Kommentarer
Postat av: jossan

frallan <333

2008-08-07 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0