en underbar människa

det här inlägget är tillägnat en väldigt speciell människa som betyder världen för mig. nämligen, johanna bergflod.
varför är det så jäkla svårt för mig att beskriva hur mycket jag älskar dig? :( om du bara visste hur mycket du betyder.. shit asså! du gör mig glad & du får mig att le. du får mig ALLTID på bra humör! :) så fort du loggar in på msn får jag ett leende på läpparna och känner mig trygg. seriöst älskl, har jag dig har jag ALLT jag behöver. du är den enda för mig, du är allt ! du är så underbar, speciell, unik, söt, fin, snäll, ALLLLLT ! du är så superduper älskad av mig! du har en plats i mitt hjärta som INGEN kan ta ifrån dig! du är tamejfan det bästa som hänt mig! vad skulle jag göra utan dig nu när jag har dig? jag skulle dött jag lovar. jag kommer fan aldrig släppa din hand baby, det är du & jag genom allt. jag ger dig ett föralltid, tar du emot det? jag kommer aldrig lämna dig. du är så värdefull för mig! jag önskar att jag kunde ge dig allt du ville ha, men det kan jag ju inte :( det enda jag kan ge dig är min kärlek & vänskap och jag hoppas det räcker :) tvivla inte EN ENDA SEKUND på att du inte är älskad av mig. jag kommer älska dig tills mitt hjärta slutar slå ffs! jag finns ALLTID här för att hjälpa dig om du behöver något, men det vet du ju redan, eller det hoppas jag i alla fall. & jag vet att du finns för mig baby <3 vi är bäst tillsammans! oslagbara visst sötnos? jag saknar dig varenda sekund älsk! vilken tur att jag hittade dig. jag tycker synd om alla som inte känner dig! för dom går miste om världens mest underbara & speciella människa. och det är just DU, johanna. snälla gumman, ta åt dig av denna text. för den är bara till dig!
I LOVE YOU SO FUCKING MUCH BÄSTIS <33

Kommentarer
Postat av: johanna

gumman det är du som är så otroligt bääst .

asså shit jag vet inte vad jag ska skriva allt med dej är så underbart och obeskervligt. hoppas du hare skönt i grekland men på onsdag kommer du ÄNTLIGEN tillbaka till kalla trista sverige menmen . vi kommer ha den bästa sommaren visst ?

jag älskar diig mest bästis <33

2008-07-21 @ 21:47:05
URL: http://bergflods.blogg.se/
Postat av: johanna

härligt med en människa som betyder så mkt för dej ;)

2008-07-26 @ 22:51:16
URL: http://baarahon.blogg.se/
Postat av: nicole

jag vet :) <3

2008-07-27 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0