27/7-08

idag vaknade jag klockan halv 8 av min väckarklocka som jag glömde stänga av :/ då kunde jag inte somna om heller! så jag passade på att gå upp och ta det lite lugnt på morgonen. jag skulle kolla på tv ett tag och sen skulle jag börja fixa mig för att åka och bada. men jag fastnade framför tvn lite för länge så det blev lite stressigt sen hihi :)
jag var med jonna och jenni och vi hade det väldigt trevligt! :) nu är jag ännu mer solbränd men det är inte så farligt! jag hoppas jag blir brun sen i alla fall haha! :D asså jag är verkligen hur trött som helst nu jag skulle kunna somna när som helst! jag känner mig helt snurrig. så jag ska gå och vila nu!
puss&kram


kallasnikki'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0