2 DAYS LEFT

Hejhopp! :) Idag var det huuur varmt som helst! Varmaste dagen på semestern än så länge. Idag har jag solat & badat typ, och åkt en sån där soffsak i vattnet :) Jätteroligt var det! Har inte gjort så mycket mer idag faktiskt. Mest latat mig hehe :) Men på onsdag åker jag ju hem, och idag är det måndag :( så det är lite sorgligt! Menmen, jag måste uttnytja tiden jag har nu ju! :)
Igår var jag först i rhodos stad och shoppade lite, köpte ett par mysbyxor, en t-shirt och 2 par örhängen :) Sen köpte jag lite trevliga saker till 2 av mina kompisar hihi :) HEMLIGT VILKA DET ÄR (a) Efter det tog vi en taxi till Faliraki, där vi åkte jetski igen. Skitkul som vanligt! ;D
Jag har inte så mycket mer att skriva nu, vi ska ut och spela tennis snart hehehe :)

Men ha det bra troogna bloggare! :)
Förresten, ni får fan börja kommentera lite nu! ;O Jag ser att det är många som har läst min blogg, men ingen kommenterar! Då är det inge kul att skriva ju, så snälla.. KOMMENTERA MERA! :)
ha det bääääst,
många kramar nikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0