SJUKLING

jag har inte skrivit på ett tag p.g.a. att jag har varit sjuk. är fortfarande sjuk men inte lika mycket som förut, när jag hade feber och allt.. jag har för det mesta bara suttit hemma på lovet, förutom i lördags när jag hade st cupen. spelade även fast jag var sjuk, haha. gick väldigt bra ändå och alla spelade bättre än väntat faktiskt! slutspel 3 januari :)
när det gäller julen så kan jag glatt säga att jag fick mitt guitar hero, yeey ! det har typ blivit värsta drogen! självklart fick jag massa annat skoj men mitt gh va det bästa. 
imorgon ska jag typ åka till stan med östberg och efter det ska jag kolla på några matcher i st cupen
jag skriver om jag orkar och försöker få in lite bilder också, för jag tycker inlägg blir så tråkiga utan bilder. men eftersom jag är så trött just nu så får detta bli ännu ett inlägg utan någon bild ;) 

see ya babes!/nikki 

Kommentarer
Postat av: regina

Gott nytt år nicole :)

2008-12-31 @ 21:24:14
URL: http://reginaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0