julkonsert snart


det här är vi från förra året, som sjunger this little babe. man hör inte så bra kanske eftersom det ekar så mkt, men det låter mkt bättre i verkligheten! repris blir det på den nu iår 15 december i gustav vasa kyrka om jag kmr ihåg rätt? missa inte i alla fall, haha ;)
fast inte för att jag direkt är taggad på årets julkonsert, jag va mer taggad innan men blev inget solo så, nej.. nu känner jag liksom bara whatever vill bara få det gjort! har inte hittat nåt fint att ha på konserten heller, fan :/

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Nikki = )



Nu har jag fixat ihop min blogg =)



www.haaaaaaanna.blogg.se



Kram



Hanna A

2008-12-07 @ 18:09:03
Postat av: Nicole

hah okej, ska kolla dåå ;)

kraam <3

2008-12-08 @ 14:45:46
URL: http://kallasnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0