jag lever fortfarande

jag har inte skrivit på ett tag, har inte haft lust helt enkelt. men oroa er inte, jag har inte dött ;) i'm back!
idag har det bara vart chill, stack hem från skolan efter lunch idag eftersom att seglora skulle iväg på nån luciagrej och efter alla dom hade stuckit blev vi 4 kvar i skolan.. liksom kul att gå på lektion då? man känner ju sig väldigt duktig också, när alla i klassen är borta och 4 är kvar.. man ba men hej jag finns också typ? :O
men snart är den här terminen slut & då är det bara en termin kvar tills det blir gymnasiedax! skönt på ett sätt men sorgligt också .. :/ juste, typ i maj är det nu bestämt att vi ska till göteborg med klassen :) längtar! <3
imorgon är det luciatåg i eskilskyrkan kl 7 (och samling kl 6) på morgonen, vilket betyder att jag ska upp kl halv 5 imorrn, jobbigt! efter det är det luciatåg i skolan, sen typ kulturhuset? .. mkt som händer imorgon.
nu: en lååång dusch!

gårdagens outfit.
kofta från american apparel, linne från monki, strumpbyxor från h&m,
armband från kicks & wannabe converse (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0