23/12-08

gårdagen spenderades med underbara johanna i farsta :) jag köpte lite finfina saker och en av dem var en svart nyårsklänning. inte världens finaste men jag tog första bästa som fanns kvar :) den är ialf från vila (a) kanske kommer med någon bild lite senare men just nu är jag hos johanna efter att ha sovit hos henne igår.
strax: börja fixa mig för pappa kommer och hämtar mig :)

p.s. en dag kvar till julafton :D , men ändå så kändes det ungefär som sommar när jag vaknade imorse? inga mål på himlen, helt soligt. och tråkigast av allt inge snö. varför är det bra väder nu när det ska vara dåligt & typ dåligt väder på sommaren när det ska vara varmt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0